Hi! Welcome Back and Stay Tune! HP Memperkenalkan Chromebook Baru Dengan Rekaan Logam Dan Intel Core M - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

HP Memperkenalkan Chromebook Baru Dengan Rekaan Logam Dan Intel Core M

HP mempunyai beberapa penawaran komputer riba berasaskan sistem operasi Chrome OS di pasaran, termasuk di Malaysia. Terkini, menambah lagi penawaran dibawah keluarga Chrome OS, HP telah memperkenalkan sebuah komputer riba baru dinamakan Chromebook 13.

HP Chromebook 13 ini hadir dengan rekaan berasaskan kepada logam, dan mempunyai rekaan yang nipis dan elegan. Ini sesuai dengan penawaran pihak HP yang lebih menyasarkan pengguna perusahaan berbanding pengguna umum.

HP Chromebook 13

HP Chromebook 13 hadir dengan skrin bersaiz 13.3-inci, dilengkapi dengan cip pemprosesan Intel Core M, dan memori 16GB. HP mengatakan komputer riba ini menawarkan masa penggunaan bateri sehingga 11 jam melaluinya.

Dengan menyasarkan pengguna perusahaan, pihak HP turut menyertakan sokongan USB Type-C pada peranti ini yang boleh digunakan untuk pengecasan, mahupun untuk menghubungkan ia kepada projektor dan sebagainya.

Versi asas komputer riba ini membawakan tanda harga $499 (~RM1938), dan bakal dijual terlebih dahulu di pasaran Amerika Syarikat.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1pM9PSJ

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.