Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Galaxy S7 Akan Mula Dijual Di Malaysia Mulai Esok – Berharga RM2699 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Galaxy S7 Akan Mula Dijual Di Malaysia Mulai Esok – Berharga RM2699

Samsung Malaysia sebelum ini telah menawarkan Galaxy S7 Edge untuk pasaran tempatan, dan tidak berkongsi mengenai penawaran Galaxy S7 versi biasa ketika itu. Kini, selepas beberapa minggu, Samsung Malaysia juga kini berkongsi secara rasmi mereka akan mula menawarkan Galaxy S7 versi biasa bermula esok – 29 April 2016.

Samsung Galaxy S7

Samsung Galaxy S7 hadir dengan skrin bersaiz 5.1-inci, menggunakan memori 4GB RAM, kamera belakang 12-megapixel, dan turut menyertakan beberapa penambah-baikkan yang tidak terdapat pada Galaxy S6. Antaranya adalah termasuk sokongan mikro-SD untuk penambahan storan, disamping turut hadir dengan sokongan pengimbas cap jari dan juga kalis air.

Di Malaysia, Samsung Galaxy S7 akan dijual pada harga RM2699, dan ditawarkan dalam tiga pilihan warna hitam, emas, dan juga perak. Samsung Galaxy S7 edge juga ditawarkan seperti biasa pada harga RM3099.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1SMa2jl

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.