Hi! Welcome Back and Stay Tune! Zila Seeron Makin Teruk Dikecam Setelah Tampil Secara Live Di Rancangan TV - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Zila Seeron Makin Teruk Dikecam Setelah Tampil Secara Live Di Rancangan TV

Zila Seeron Makin Teruk Dikecam Setelah Tampil Secara Live Di Rancangan TV

zs-kecam

Bekas isteri Along Cham iaitu Zila Seeron telah tampil di sebuah rancangan tv secara langsung di pagi raya Aidil Adha baru-baru ini.

Zila Seeron muncul di kaca tv menerusi rancangan AM Live yang bersiaran di Astro Ria.

Dalam rancangan tersebut, Zila dilihat meluahkan perasaannya setelah pelbagai kontroversi melandanya sejak pergolakkan rumah tangga dengan pelawak Along Cham.

Anda boleh tonton video Zila Seeron tersebut DISINI.

Namun ternyata keputusan Zila untuk muncul secara live di rancangan itu gagal memikat hati para penonton malah ramai yang mengecam tindakannya itu.

Rata-rata mahu Zila bertaubat dan insaf di atas perbuatannya dan mahu penyanyi tersebut memohon maaf secara terus kepada Along dan keluarga Along.

Ada juga pihak yang kurang senang dengan alasan Zila Seeron yang mengakui dia kurang mendapat bimbingan dan didikan agama sejak kecil lagi dan kini sedang mempelajarinya.

Jom baca beberapa komen dari para penonton:

zila-seeron-dikecam-1

zila-seeron-dikecam-2

zila-seeron-dikecam-7

zila-seeron-dikecam-3

zila-seeron-dikecam-8

The post Zila Seeron Makin Teruk Dikecam Setelah Tampil Secara Live Di Rancangan TV appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.