Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gunapakai undang-undang Malaysia heret pesalah insiden MH17 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gunapakai undang-undang Malaysia heret pesalah insiden MH17

Keputusan yang dikeluarkan oleh pihak kumpulan penyiasat antarabangsa diketuai oleh pihak Belanda baru-baru ini yang merumuskan bahawa pesawat Malaysia Airlines MH17 telah ditembak jatuh akibat daripada pelancar peluru berpandu Buk yang dibawa dari Rusia ke Ukraine perlu mendapat perhatian serius semua pihak. Ia khususnya bagi terus mencari kebenaran serta menegakkan keadilan bagi pihak mangsa-mangsa jenayah yang tidak berperikemanusiaan terbabit dengan membawa mereka yang bertanggungjawab ke muka pengadilan dengan segera. Pesawat milik Malaysia Airlines (MAS) MH17 telah ditembak jatuh pada 17 Julai 2014 yang lalu di wilayah timur Ukraine yang telah mengorbankan seramai 298 nyawa yang terdiri daripada warganegara pelbagai negara [...]
Continue reading...

The post Gunapakai undang-undang Malaysia heret pesalah insiden MH17 appeared first on Ekeleh Media.



Sumber : Ekeleh Media http://ift.tt/2cKlhIB

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.