Hi! Welcome Back and Stay Tune! Presiden Bahagian Mobil Samsung Electronics Memohon Maaf Atas Masalah Melibatkan Note 7 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Presiden Bahagian Mobil Samsung Electronics Memohon Maaf Atas Masalah Melibatkan Note 7

Di hari Jumaat yang mulai ini marilah kita berbaik-baik dan bermaaf-maafan. Di Korea Selatan Koh Dong-jin, Presiden Bahagian Mobil Samsung Electronics memohon maaf secara terbuka kepada pelanggan yang mengalami kesusahan akibat masalah melibatkan Samsung Galaxy Note 7.

koh-dong-jin

Beliau mengadakan sidang akhbar untuk meminta maaf dan berjanji untuk menumpukan segala usaha bagi mencari punca di sebalik letupan rawak yang berlaku. Pada waktu yang sama beliau ingin mengembalikan kepercayaan pengguna supaya mereka boleh menggunakan produk Samsung tanpa sebarang masalah keselamatan.

Pihak Samsung masih belum mampu mencari punca sebenar masalah ini. Mereka hanya akan berkongsi maklumat mengenainya dalam minggu-minggu mendatang. Kedudukan Koh Dong-jin kini goyah dengan terdapat desas-desus beliau mungkin akan dipaksa meletak jawatan akibat masalah yang berlaku di bawah pengawasan beliau.

Budaya meminta maaf dan mengakui kelemahan secara peribadi ini amat sinonim dengan warga di negara Asia Timur. Malang sekali ketika Malaysia mengamalkan dasar pandang ke Timur dahulu, ini ialah budaya yang kita terlepas pandang untuk diimport masuk.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2dOzaZe

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.