Hi! Welcome Back and Stay Tune! 5 TIPS Pantas Dan Mudah Untuk Dapatkan PERUT IDAMAN. Lakukan Setiap Hari !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

5 TIPS Pantas Dan Mudah Untuk Dapatkan PERUT IDAMAN. Lakukan Setiap Hari !!!

5 TIPS Pantas Dan Mudah Untuk Dapatkan PERUT IDAMAN. Lakukan Setiap Hari !!! | Kurus, tapi perut buncit? Kenapa? Cuba perhatikan menu makanan anda setiap hari dan juga rutin bersenam.

Lihat 5 cara pantas ini, untuk dapatkan perut rata idaman anda!

  1. Sarapan oatmeal

Pilih oatmeal sebagai menu sarapan anda. Serat larut dalam oat dan epal sangat berkesan untuk mengawal berat badan anda. Jadi, tunggu apa lagi!

  1. Minum teh hijau

Kajian menunjukkan mereka yang minum 2 cawan teh hijau setiap hari dapat membuang lemak perut mereka enam kali lebih banyak berbanding mereka yang tidak minum. Kandungan Catechin dalam teh hijau dapat meningkatkan kemampuan tubuh untuk membakar lemak.

  1. Makan kekacang

Tahukah anda, kekacang juga juga boleh membuatkan anda langsing? Kandungan lemak yang baik pada kekacang dapat membantu anda untuk tetap langsing.

  1. Jalan kaki

Cara paling mudah untuk dapatkan perut yang langsing adalah dengan berjalan kaki. Tak susah pun kan. Pakar dari University of Virginia mendapati, wanita yang berjalan kaki sekurang-kurangnya 30 minit setiap hari dapat membakar lemak tubuh mereka sehingga enam kali daripada mereka yang hanya berjalan lima hari dalam seminggu.

  1. Makan banyak yogurt

Pakar di University of Tennessee mendapati bahawa mereka yang makan yogurt bebas lemak setiap hari dapat membakar lemak perut hingga 81 peratus berbanding mereka yang hanya menghadkan pengambilan kalori sahaja.

P.S. 1 – Ada Apa Dengan Brunei? Bila Tahu Inilah Keadaan Brunei Pasti Ramai Rasa Hendak Pindah Ke Brunei Sekarang !!!
P.S. 2 – Aku Selalu MERUNGUT Pada Suami Duit Belanja Tak Cukup. TINDAKKAN Suami Buat Aku MENANGIS Dan MENYESAL !!!
P.S. 3 – Korang Pernah Mimpi Tentang BAYI?? SERAM… Inilah Maksud Jika Selalu MIMPI Bayi !!!
P.S. 4 – ‘Uncle’ Ini TERINGIN Nasi Lemak Ikan Keli. Tindakkan ‘Uncle’ Ini Buat Peniaga Itu TERKEJUT !!!
P.S. 5 – Dua Pemuda Tahan Teksi Tapi Minta Jangan Guna Meter. Apa Yang Berlaku Seterusnya Buat Pemandu Teksi Itu Bagi Naik Free !!!

The post 5 TIPS Pantas Dan Mudah Untuk Dapatkan PERUT IDAMAN. Lakukan Setiap Hari !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2jKDhGx


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.