Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Akan Berkongsi Punca Letupan Galaxy Note 7 Pada 23 Januari Hadapan (Dikemaskini) - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Akan Berkongsi Punca Letupan Galaxy Note 7 Pada 23 Januari Hadapan (Dikemaskini)

Kita semakin hampir kepada penghujung masalah letupan yang melanda Samsung Galaxy Note 7. Sekiranya anda baru tersedar dari koma dan tiak mengetahui apa yang telah berlalu, peranti ini ditarik semula jualannya pada Oktober lalu kerana kejadian letupan berlaku secara rambang.  Samsung mengesahkan laporan punca letupan akan diumumkan jam 10 pagi, 23 Januari waktu Korea Selatan.

Samsung Galaxy Note 7Samsung akan melakukan penstriman di atas talian secara langsung bagi mengagumkan penemuan mereka bersama dengan beberapa makmal bebas di Korea Selatan. Di dalam majlis yang sama mereka akan berkongsi langkah-langkah yang telah diambil bagi mengelakkan pisang berbuah dua kali.Di dalam laporan sebelum ini Reuters ada menyebut sumber letupan adalah bateri yang mempunyai cela dari segi rekabentuk. Apakah kecelaan tersebut dan mengapa ia menyebabkan letupan akan didedahkan Isnin hadapan.

 






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2joGK0A

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.