Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sebuah Lagi Imej Pengolokan Samsung Galaxy S8 Tertiris - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sebuah Lagi Imej Pengolokan Samsung Galaxy S8 Tertiris

Awal minggu ini sebuah imej pengolokan (mock up) Samsung Galaxy S8 tertiris ke arena web dengan kerangka yang direka oleh Ghostek. Kerangka Ghostek ini menutupi sebahagian besar rekaan peranti yang didakwa adalah Galaxy S8. Kini sebuah lagi imej pengolokan tertiris lengkap dengan kerangka yang lebih nipis.

Rekaan imej terbaru ini konsisten dengan imej Ghostek. Skrin hampir kesemuanya pada bahagian hadapan dan tiada lagi butang home serta navigasi kapasitif. Tiada dwi-kamera digunakan dan sistem imbasan nadi serta flash diubah ke atas lensa kamera. Kesemua butang kawalan terletak pada sisi kiri. Kebenaran hanya akan diketahui di MWC Februari hadapan. Samsung mungkin memperlihatkan S8 disana sebelum penjualan bermula pada bulan April.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2ikbCA3

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.