Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tiada HTC 11 Untuk Tahun 2017 Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tiada HTC 11 Untuk Tahun 2017 Ini

HTC pada minggu ini telah memperkenalkan peranti baru dibawah keluarga HTC U, dimana melaluinya mereka memfokuskan kepada sokongan kecerdasan buatan yang membantu pengguna dalam melakukan sejumlah tugasan. Dibawah keluarga berkenaan, dua peranti yang telah diperkenalkan adalah HTC U Ultra dan juga HTC U Play.

Walaubagaimanapun, mungkin ramai yang sedang menantikan telefon pintar flagship daripada HTC, iaitu kemaskini kepada HTC 10 sebelum ini.

Bercakap mengenainya melalui temuramah ringkas bersama Engadget, pihak HTC mengatakan tiada HTC 11 untuk tahun ini.

HTC mengatakan ia tidak akan dipanggil sebegitu untuk tahun ini – sekaligus membuatkan pelbagai persoalan hadir, sama ada akan ada telefon pintar flagship daripada mereka, ataupun HTC U Ultra akan memainkan peranan berkenaan.

Mungkin kita akan mendapat jawapan untuknya dalam masa beberapa bulan lagi.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2jf7xfv

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.