Hi! Welcome Back and Stay Tune! Datang ke Parti Prom, Keluar Dari Kereta Dalam Keranda - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Datang ke Parti Prom, Keluar Dari Kereta Dalam Keranda

Seorang gadis cantik, Megan Flaherty, menjadi bualan hangat umum sekaligus menjadi tular baru-baru ini gara-gara membuat satu kejutan.

Pelajar berasal dari New Jersey ini bikin para hadirin di sebuah parti prom tercengang kerana dia datang ke acara tersebut dengan gaya keluar dari kereta dalam keranda.

Megan yang selama ini dikenali sebagai seorang pelajar yang pendiam berjaya menukar suasana pesta prom sekolahnya menjadi penuh dramatik apabila tiba-tiba membuat kemunculan dalam ‘peti mati’.

Bagaimanapun, pasangan Megan pada malam itu khabarnya tidak terlalu terkejut sebaliknya mempamer reaksi tenang saat mendampingi gadis itu.

“Saya memastikan dulu bahwa pasangan prom saya okay dengan dengan cara yang akan saya lakukan,” jelas Megan seperti yang dilaporkan Mirror.

“Saya merasakan teman-teman saya yang lain tidak akan terkejut. Saya seorang yang pendiam di sekolah jadi mereka tak akan menyangka apa yang saya akan lakukan,” tambahnya.

Rupanya kehadiran dramatis Megan di dalam sebenarnya bukan sekadar untuk suka-suka saja. Gadis ini melakukannya kerana mahu menunjukkan keseriusannya terhadap bidang pemakaman.

Selepas lulus High School, Megan akan melanjutkan pelajaran dalam bidang pemakaman. Itu merupakan impiannya sejak kecil lagi.

“Dia sangat berminat pada bidang pemakaman. Menurutnya pemakaman adalah perkara yang sangat berharga dan pekerjaan yang terhormat,” tutur ibu Megan.

The post Datang ke Parti Prom, Keluar Dari Kereta Dalam Keranda appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2r5P46T

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.