Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sofi Jikan ditahan kerana ambil ganja? Ini jawapan tuan punya badan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sofi Jikan ditahan kerana ambil ganja? Ini jawapan tuan punya badan

Tidak mahu namanya terus terpalit dengan berita palsu, Sofi Jikan melalui Harian Metro menjelaskan bahawa gambarnya yang tersebar dan ditahan pihak berkuasa kerana mengambil ganja adalah tidak benar.

Sofi Jikan ditahan kerana ambil ganja? Ini jawapan tuan punya badan

Sofi Jikan ditahan kerana ambil ganja? Ini jawapan tuan punya badan

“Gambar itu menggambarkan seolah-olah saya ditahan polis kerana terbabit dengan penggunaan ganja padahal saya menjalani rutin harian seperti biasa. Jumaat lalu, saya kehilangan dompet yang mengandungi dokumen pengenalan diri termasuk kad pengenalan dan lesen memandu di Kuala Perlis”

“Saya percaya individu yang menemui dompet berkenaan menyalahgunakan dokumen berkenaan dan menyebar berita palsu itu,” jelasnya. Kesian juga dengar cerita pelakon ini, sudahlah dompet hilang, ada pula kisah tidak betul disebarkan.

Boleh bikin sakit kepala juga jika kehilangan dokumen pengenalan diri ini sebenarnya. Apa pun, semoga segala masalah Sofi Jikan dapat diselesaikan dan dipermudahkan segala urusan.

Sumber: Rotikaya



Sumber Sofi Jikan ditahan kerana ambil ganja? Ini jawapan tuan punya badan

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qY14da

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.