Hi! Welcome Back and Stay Tune! Identiti Pelancong Wanita Yang Videonya Viral Di Media Sosial. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Identiti Pelancong Wanita Yang Videonya Viral Di Media Sosial.

KUALA LUMPUR: Seorang pelancong wanita diragut ketika sedang berselfie di Dataran Merdeka, Selasa lalu.

KUALA LUMPUR: Seorang pelancong wanita dari China diragut ketika sedang berselfie di Dataran Merdeka, Selasa lalu.
Dalam kejadian jam 12.30 tengah hari, mangsa yang juga ahli perniagaan berusia 41 tahun, melawat lokasi pelancongan itu dan mahu merakam gambar kenangan.
Bagaimanapun, ketika sedang berselfie, sebuah motosikal ditunggang seorang lelaki datang dari arah belakang dan meragut beg tangan mangsa menyebabkan wanita itu terjatuh.
Kejadian itu turut dirakam kamera telefon bimbit mangsa dan viral di media sosial.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Mohd Sukri Kaman, berkata dalam kejadian itu, mangsa selamat dan tidak cedera.

"Di dalam beg mangsa hanya mengandungi dokumen peribadi dan tiada barangan berharga.

"Siasatan polis mendapati, mangsa sudah membuat laporan di Balai Polis Genting Highlands dan sudah ke luar negara selepas itu," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Beliau berkata, siasatan masih diteruskan bagi mengesan suspek terbabit dan kes disiasat mengikut Seksyen 392 Kanun Keseksaan kerana merompak.-Berita Harian Online


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2poasXH

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.