Hi! Welcome Back and Stay Tune! Google Bakal Mengumumkan Ciri Mencetak Gambar Melalui Google Photos Pada I/O - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Google Bakal Mengumumkan Ciri Mencetak Gambar Melalui Google Photos Pada I/O

Google pada minggu ini akan mengadakan acara tahunan memfokuskan pembangun mereka tersendiri, iaitu Google I/O. Kebiasaannya, Google akan mengumumkan sejumlah ciri-ciri baru pada acara berkenaan, dan kini beberapa hari sebelumnya, info mengenainya mula hadir tertiris.

Google dijangka akan memperkenalkan Google Assistant untuk pengguna iPhone pada acara berkenaan, dan selain daripada itu, Google juga dijangka mengumumkan kebolehan mencetak gambar melalui Google Photos.

Pengguna boleh mendapatkan gambar fizikal bercetak terus daripada aplikasi Google Photos, dan ia akan dihantar ke rumah seseorang. Google dijangka akan menawarkan beberapa pilihan kepada pengguna, termasuk memilih bahan yang digunakan untuk mencetak gambar dan buku gambar berkenaan. Ia dijangka berharga sekitar $10 untuk satu buku, menurut sumber-sumber terdekat.

Ia tidak diketahui lagi sama ada ciri ini akan ditawarkan pada peringkat global, atau sekadar untuk pasaran Amerika Syarikat sahaja.

Kita mungkin akan mendengar lebih lanjut mengenai penawaran baru Google ini pada acara Google I/O yang akan berlangsung minggu ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rcfw1p

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.