Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Hentikan Sebarang Kenyataan Kontroversi' - AJK Surau Dan Ketua Masyarakat Tiong Hwa Capai Kata Sepakat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Hentikan Sebarang Kenyataan Kontroversi' - AJK Surau Dan Ketua Masyarakat Tiong Hwa Capai Kata Sepakat


AJK Surau Austin Perdana bersama-sama dengan ketua masyarakat Tiong Hwa Mukim Tebrau hari ini mencapai kata sepakat bagi menyelesaikan masalah kes pergaduhan yang menjadi viral sehingga mencetuskan ketegangan antara masyarakat cina dan melayu. 

Menurut jurucakap surau tersebut, pertemuan tersebut berjaya mencapai kata sepakat bahawa kes itu diselesaikan secara baik dan meneruskan aktiviti harian seperti biasa. 

"Pemandu yang terbabit dalam kejadian itu tiada di lokasi kerana pengurusan surau sudah menyelesaikan perkara berkenaan ketika pertemuan diadakan di balai polis berkenaan pada petang hari kejadian.

"Kebetulan ketika itu kedua-dua pihak membuat laporan di balai polis sama dan hasil perbincangan mencapai persetujuan untuk menyelesaikan kes ini.

"Pada masa sama, kami menyerahkan segala siasatan kepada polis dan sanggup memberikan kerjasama kepada semua pihak," 

Pihak surau berharap orang ramai terutama netizen tidak membuat sebarang andaian dan menularkan sebarang kenyataan berbentuk provokasi yang boleh menimbulkan ketegangan antara kaum. - www.kakishare.my

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pMWw8p

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.