Hi! Welcome Back and Stay Tune! JBK Hackathon Bakal Diadakan Pada 20-21 Mei – Jom Daftar Sekarang! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

JBK Hackathon Bakal Diadakan Pada 20-21 Mei – Jom Daftar Sekarang!

Jom Belajar Koding merupakan salah satu aktiviti yang telah dijalankan pada tahun lepas, dimana melalui jelajah dibeberapa negeri, sesiapa sahaja boleh hadir dan pelajari asas pengaturcaraan dan pembangunan web. Kini, untuk acara kemuncaknya, JBK Hackathon bakal diadakan pada 20 dan 21 Mei 2017 ini di Cyberjaya.

JBK Jom Belajar Koding

Acara kemuncak ini bakal menyaksikan pelajar daripada pelbagai negeri hadir dan mereka cipta aplikasi dalam masa 24 jam, selain turut mengadakan acara tambahan lain seperti Makmal Idea dan juga Pamer Sisi.

Makmal Idea adalah sesi perkongsian idea ala Ted Talk bersama tokoh-tokoh teknologi maklumat tempatan, sementara Pamer Sisi adalah aktiviti pameran daripada lebih 20 syarikat dan startup tempatan.

Seperti biasa, acara ini diadakan secara percuma, dan sesiapa sahaja boleh hadir dan menyertainya. Selain menambah ilmu dan pandangan daripada pelbagai tokoh IT tempatan, pengguna juga pada masa yang sama boleh memperluaskan kenalan dan rakan-rakan dalam industri pembangunan teknologi ini.

Bagi anda yang berminat, boleh mendaftar di laman JBK hari ini secara percuma!.

Layari : JBK Hackathon



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2p7LcEX

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.