Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Dan Anaknya Menangis Sambil Berpelukan. Selepas Ditanya Jawapannya Buat Ramai SEBAK !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Dan Anaknya Menangis Sambil Berpelukan. Selepas Ditanya Jawapannya Buat Ramai SEBAK !!!

Ketika saya menaiki Bas, saya melihat seorang bapa dan anaknya sedang menangis sambil berpelukan. Saya dengan berani menanyakan keadaan mereka. Tersentak bila lelaki ini memberitahu dia dan anaknya sedang…….


Lelaki Dan Anaknya Menangis Sambil Berpelukan. Selepas Ditanya Jawapannya Buat Ramai SEBAK !!! | Pilu dan sayu melihat takdir yang menimpa seorang lelaki yang telah ditinggalkan isteri, bahkan dia harus merawat anak perempuannya yang sakit.


Kejadian ini divirakan oleh pengguna facebook Ray Tejada. Beliau yang dalam perjalanan Novaliches Bayan, Filipina menuju ke Blumentritt melihat seorang lelaki menangis sambil memeluk anak perempuannya yang juga turut menangis.
Ray Tejada kemudian mengajak lelaki itu berkongsi cerita, Dari sinilah sebuah kisah yang memilukan terungkap..
Lelaki yang tidak mahu namanya di dedahkan itu mengatakan bahawa dia telah memberikan gula-gula yang menyebabkan gigi anaknya sakit.
Mereka berasal dari Bulacan. Rupanya lelaki dan anaknya itu telah mengemis sedikit makanan dan wang sejak pagi hari.
Selain itu, lelaki itu berkata bahawa dia telah ditinggalkan oleh isteri setelah mengetahui dia menderita sakit kecing manis.
Video yang di muat naik oleh Tejada terus menjadi perhatian ramai, hingga kini sudah ditonton 10 juta orang.
Beliau berkata tidak lama selepas itu lelaki itu turun di sekitar toko Mercury Drug .



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qjI2vi

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.