Hi! Welcome Back and Stay Tune! MIsteri Penemuan Tasik Di Penuhi Rangka Manusia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

MIsteri Penemuan Tasik Di Penuhi Rangka Manusia

Tasik Roopkund yang terletaknya di india , sebuah >MISTERI MEMPUNYAI 500 BIJI TENGKORAK . Tengkorak-tengkorak tersebut berselerakkan di merata-merata tempat, dan tasik ini bertambah misteri apabila mengetahui fakta disebalik tengkorak berselerakkan tersebut.

Dikisahkan pada tahun 1942 , seorang lelaki ( keturunan orang putih ) yang bekerja sebagai penjaga hutan tersebut telah menemui tasik beku yang dikelilingi oleh tengkorak . Pemandangan ini semakin mengerikan di saat musim panas , kerana air di tasik tersebut mencair dan menunjukkan terdapat banyak tengkorak yang timbul .

Sebuah pendapat mengatakan , tengkorak-tengkorak tersebut adalah dari bekas tentera jepun yang masuk

Namun setelah diteliti tengkorak tersebut nyata bukan milik tentera jepun , kerana tengkorak tersebut mempunyai umur yang lebih lama . Ini kerana rambut , tulang , kulit tengkorak tersebut di awet oleh angin yang cukup sejuk di + dengan ais.
Pada tahun 2004 , barulah peneliti mendapat sebuah penyataan yang cukup benar mengenai penyebab kematian tengkorak-tengkorak tersebut.

Tengkorak yang berasal pada tahun 850 SM milik 2 golongan . Yang pertama milik sebuah suku dan yang kedua pilih penduduk tetap disitu . Penyataan ini diperkuatkan lagi apabila menemui barang-barang

Seperti cincin , tongkat buluh , tombak dan kasut kulit . Menurut peneliti , tengkorak itu melakukan penhijrahan dan dibantu oleh penduduk tetap di negara itu . Mereka mati dipukul oleh benda yang keras .

Dan disimpulkan mereka mati dihempak dengan kuat di kepada oleh batu ais yang tiba-tiba jatuh . Ais tersebut jatuh menghempap kepala mereka ketika berehat . Dan dijangka umur tengkorak tersebut dalam 1200 tahun .











✍ Sumber Pautan : ☕ dairishare

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rLGYB9

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.