Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Tak kekok diuruskan orang lain kerana saya dah biasa membawa diri” – Ezlynn tak lagi diuruskan suami - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Tak kekok diuruskan orang lain kerana saya dah biasa membawa diri” – Ezlynn tak lagi diuruskan suami

PENYANYI Ezlynn memberitahu suaminya, Adam Fahmy Shamsuddin sudah tidak menguruskan karier seninya dan tugas itu kini diserahkan kepada Indigital Music.

"Tak kekok diuruskan orang lain kerana saya dah biasa membawa diri" - Ezlynn tak lagi diuruskan suami

“Tak kekok diuruskan orang lain kerana saya dah biasa membawa diri” – Ezlynn tak lagi diuruskan suami

“Sudah tiga bulan pihak Indigital Music membantu menguruskan karier seni tanpa mengikat kontrak.

“Keputusan ini dibuat kerana suami sibuk dengan kerja lain. Pun begitu, saya tidak rasa kekok diuruskan orang lain kerana sudah biasa membawa diri,” katanya kepada Harian Metro, hari ini.

Dalam pada itu, penyanyi terkenal menerusi lagu Hi Hi Bye Bye ini berkata hubungannya dengan suami masih baik walaupun memfailkan penceraian.

“Kami tidak bergaduh dan bersikap rasional, cuma buat masa ini, kami tidak bercakap. Apa pun, saya berharap dapat menyelesaikan masalah ini dengan baik,” katanya.

Bakal muncul dengan lagu baru, Ezlynn berkata sudah tiga tahun rumah tangganya dilanda masalah.

Ezlynn memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya pada Januari lalu di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.

Sumber: Metro

Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rLYwgh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.