Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Video) Kerana Terlampau Malas, Pemandu 'Drive-Thru' Masuk Kedai Runcit - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Video) Kerana Terlampau Malas, Pemandu 'Drive-Thru' Masuk Kedai Runcit

Seorang pemandu bertindak memandu masuk ke dalam sebuah kedai runcit di timur China untuk menjimatkan masa dari meletakkan kereta, lapor media China.

Rakaman CCTV dari dalam kedai di Zhenjiang, wilayah Jiangsu itu memaparkan kereta berwarna kelabu itu memandu masuk melalui pintu pada Sabtu malam.

Di dalam video tersebut, seorang pekerja sedang bersenang lenang di kedai terbabit sebelum terkejut apabila melihat sebuah kereta memasuki premis itu.

Dengan pantas, pekerja itu pergi ke arah kereta berkenaan sebelum mengambil beberapa barang dan memberi kepada pemandu kereta terbabit sebelum mengambil wang.

Kereta itu kemudiannya mengundur kebelakang untuk keluar dari kedai itu sementara pekerja itu melambai-lambai tanda selamat tinggal.

Menurut Sina.com, pemandu itu membeli satu paket cip potato dan sebotol air yogurt.

Mengulas kejadian, beberapa netizen menyifatkan lelaki itu sebagai kreatif dan memuji kedai runcit tersebut kerana memberikan layanan kelas 'A' kepada pemandu itu.

Sumber: NST

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2t2ezqr

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.