Hi! Welcome Back and Stay Tune! Anda Ada Rasa "MONDAY BLUES"? Ini 5 Tips Mudah Untuk Anda Bersemangat Pada Hari Isnin - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Anda Ada Rasa "MONDAY BLUES"? Ini 5 Tips Mudah Untuk Anda Bersemangat Pada Hari Isnin


Adakah anda salah seorang yang merungut bila hari isnin kunjung tiba?Iyalah, sakan melayan jemputan rumah terbuka sempena Aidilfitri dan berehat bersama yang tersayang, rasanya semua agak berat mahu mula berkerja kembali. Betul tak?
Janganlah begitu, sepatutnya kita perlu bersemangat untuk memulakan kerja dihari yang baru dan semangat baru.

POSITIVE VIBES PLEASE.
Jadi hari ini saya nak kongsi dengan anda 5 tips mudah untuk anda rasa bersemangat di hari isnin dan AVOID monday blues.

1. PAKAIAN BERWARNA CERAH


Sambutlah hari Isnin dengan mengenakan pakaian berwarna-warni yang cerah. Tambahkan dengan menggunakan aksesoris hingga tas yang penuh warna. Anda akan nampak lebih ceria dan lebih bersemangat menghadapi hari isnin.

2. DENGARKAN MUZIK


Dengarkah musik yang ceria dan energik dari komputer kerja Anda untuk mengatasi Monday blues.

3. PAKAI MINYAK WANGI/PERFUME


Menggunakan minyak wangi dengan aroma yang segar ternyata membuat suasana lebih ceria di hari Isnin. Selain itu, dapat membuat anda merasa lebih semangat sepanjang hari.

4. BERSENAM


Cuba bersenam sebelum memulakan aktiviti di hari isnin. Anda boleh pergi ke gym atau jogging sebentar di pagi hari. bersenam akan meningkatkan pengeluaran endorfin yang membuat anda lebih bahagia dan bertenaga.

5. MENGHIRUP UDARA SEGAR DAN MELIHAT SINAR MATAHARI.


Sebelum berangkat kerja, pergilah keluar untuk menghirup udara segar dan melihat sinar matahari pagi. boleh juga dilakukan setelah sampai di tempat kerja. Hal ini boleh membuat suasana lebih rileks.


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2gWyxAU

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.