Hi! Welcome Back and Stay Tune! Saya Bukan Playgirl Masih Solo - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Saya Bukan Playgirl Masih Solo

1-Saya-Bukan-Playgirl-Masih-Solo-ROTIKAY

Jika sebelum ini Zulin Aziz enggan bercerita lanjut mengenai hubungannya bersama anak pelakon wanita, Normah Damanhuri iaitu Ahya Rosli, melalui BH Plus, pelakon ini mendedahkan sendiri apakah konflik yang berlaku di dalam hidupnya di atas dakwaan tersebut.

BACA: Zulin Aziz Minta Henti Sebar Video Tak Bertudung

Sejak keluar cerita kami rapat, saya menerima pelbagai mesej peribadi daripada peminat wanita di laman sosial. Ada yang menganggap saya perasan dan syok sendiri.

Mereka juga menganggap kami tidak sesuai sebagai pasangan, malah cuba membanding-bandingkan saya dengan wanita lain. Saya bukan teman wanita Ahya dan antara kami, tidak pernah membuat apa-apa pengakuan

Ramai yang takut mendekati kerana mereka tahu saya dan Ahya rapat. Ada juga yang menyangka, kami sudah bertunang. Jatuh saham saya. Terus-terang, saya masih solo dan sedia membuka hati untuk dikenali lelaki, kognsinya kepada portal berita tersebut.

TD2-Rotikaya-300x250-px.jpg

Sementara itu, menurut Zulin, dia juga berharap agar wanita wanita di luar sana yang sering menghantar mesej peribadi di Instagram tidak usah risau kerana dia dan juga Ahya tidak mempunyai sebarang ikatan.

Saya tidak kisah jika nanti Ahya mempunyai pilihan hati. Saya juga tidak perlu simpati kerana kami tidak pernah ada ikatan. Jadi, kepada wanita di luar sana yang sering menghantar mesej peribadi di akaun Instagram saya, hentikan perbuatan itu, tegasnya. (rtky/s)

  • SUMBER
  • bh plus

Sumber: Rotikaya



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2us1FDz

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.