Hi! Welcome Back and Stay Tune! Orang Tak Faham Apa Yang Saya Rasa , Jangan Desak Saya Kembali Kepada Suami – Serina Chef Wan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Orang Tak Faham Apa Yang Saya Rasa , Jangan Desak Saya Kembali Kepada Suami – Serina Chef Wan

Orang Tak Faham Apa Yang Saya Rasa , Jangan Desak Saya Kembali Kepada Suami - Serina Chef WanOrang Tak Faham Apa Yang Saya Rasa , Jangan Desak Saya Kembali Kepada Suami – Serina Chef Wan
Pasangan mana yang mahukan perkahwinan mereka retak di pertengahan jalan , namun itulah yang terjadi kepada Serina anak Chef Wan . Serina dikatakan tekad memfailkan kes penceraiannya bersama suami Gavin Edward O’luanaigh atau nama Islamnya, Salahudin Ghafar.

Serina dan Salahudin bernikah pada 1 Januari 2010 dan dikurniakan dua cahaya mata, Tristan Tareef, 6, serta Isabella Saffiya, 5.

Orang Tak Faham Apa Yang Saya Rasa , Jangan Desak Saya Kembali Kepada Suami - Serina Chef WanOrang Tak Faham Apa Yang Saya Rasa , Jangan Desak Saya Kembali Kepada Suami – Serina Chef Wan

Terbaru di IG milik Serina , beliau meluahkan perasaan kepada netizen mengapa tetap mahu memfailkan penceraian meskipun tampak bahagia .


Luahnya di Ig , ‘ Org takkan faham apa yg i lalui selama ini, i taknak sedih dan rasa sakit lagi.So pls hormati keputusan Serina, jgn desak i berbaik semula hanya kerana u all nampak gambar yg nampak Bahagia. I berbaik hanya utk buat anak anak i bahagia’

Memang yang merasa sakitnya hati adalah diri kita sendiri , persetankan harapan orang . Mereka tidak duduk dan berada di tempat kita , mereka tidak merasa apa yang kita lalui .

KS doakan Serina tetap kuat dan tabah membesarkan dua orang anak yang comel-comel , ya !

Sumber : ig serinaredzuawan
www.kakishare.my



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2urUkGp

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.