Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Saya bagi 24 jam, kalau tak buat permohonan maaf secara terbuka saya akan saman” – Rita Rudaini berang difitnah bercinta semula dengan bekas suami pertama - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Saya bagi 24 jam, kalau tak buat permohonan maaf secara terbuka saya akan saman” – Rita Rudaini berang difitnah bercinta semula dengan bekas suami pertama

Pelakon terkenal, Rita Rudaini menerusi Instagramnya, memberi tempoh 24 jam kepada blogger Pisang Cheese untuk memohon maaf secara terbuka di atas penyiaran artikel yang berunsurkan fitnah; yang mendakwa beliau sudah kembali bercinta dengan bekas suami pertamanya, Akbar Sahari.

"Saya bagi 24 jam, kalau tak buat permohonan maaf secara terbuka saya akan saman" - Rita Rudaini berang difitnah bercinta semula dengan bekas suami pertama

“Saya bagi 24 jam, kalau tak buat permohonan maaf secara terbuka saya akan saman” – Rita Rudaini berang difitnah bercinta semula dengan bekas suami pertama

Di dalam artikel yang lepas, kami ada berkongsi artikel dan kenyataan dari pihak Akbar Sahari, seorang pengacara dan pengulas rancangan sukan di TV3 yang mana beliau juga memberi tempoh 48 jam kepada blogger itu untuk meminta maaf dan menarik balik artikel. Laporan polis bagaimanapun telah dibuat.

Artikel sebelum: Akbar Sahari bengang difitnah bercinta semula dengan Rita Rudaini, bekas isterinya

Sehubungan dengan itu, pihak blogger Pisang Cheese telah pun membuat permohonan maaf di Fanpage dan blognya, serta telah memadam artikel berunsur fitnah tersebut. Namun yang demikian, Rita ada menulis di Instagramnya, beliau mahu blogger itu membuat permohonan maaf di surat khabar, bukan hanya di blog semata.

Apa pun kita harap isu ini tak akan berlarutan lah ye.



Sumber “Saya bagi 24 jam, kalau tak buat permohonan maaf secara terbuka saya akan saman” – Rita Rudaini berang difitnah bercinta semula dengan bekas suami pertama

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sZMNOW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.