Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tips Untuk Dapatkan Kulit Yang Cantik Dan Badan Kurus Seperti Model - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tips Untuk Dapatkan Kulit Yang Cantik Dan Badan Kurus Seperti Model


Kalau hendak cantik, wanita memang sanggup lakukan apa sahaja untuk pastikan diri kelihatan cantik dan sentiasa sihat. Tetapi bagaimana hendak cantik jika tidak mempunyai modal yang besar?

Sekarang sebut saja produk kecantikkan, pasti beribu-ribu jenis produk yang berkaitan dengan kecantikkan kulit dan juga kecantikkan dalaman wanita, tetapi harganya memang sangat mahal dan hanya sesetengah orang sahaja yang mempu membelinya.

Page Malaysia Viral Recipe di laman sosial facebook ada kongsikan cara membuat jus untuk mengurangkan jerawat dan juga boleh melangsingkan badan. Dah la jimat, malah menjadi pulak! Jum kita detox untuk kulit berseri! Selera makan tak menjadi-jadi. lemak pun terhakissss!

Bahan :

1. Air masak : Dah pastilahhh sangat elok untuk badan & kecantikan muka

2. Timun : Tinggi anti oksida, hidrasi & membantu legakan kulit dan lembap! Psstt timun boleh kecikkan & keringkan jerawat. Parut punn makin pudar. Pori-pori? Makin tertutup!

3. Lemon atau Limau Nipis : Ada asid yang baik untuk cuci bersih segala kotoran dalam badan, toksin & hilangkan berat badan!

4. Serai : Membuang toksin dalam badan, tekanan darah & kurangkan kolestrol

5. Halia : Buang angin & toksin, kulit halus mulus, naikkan seri muka dannn boleh hilangkan STRESS!

Cara :

1. Potong semua bahan & masukkan dalam air
2. Simpan dalam peti sejuk – 3 jam
3. Siap! Boleh minum tak kisah berapa kali sehari. Kalau zura confirm kenyangggg je tak rasa lapar!

*tahan 2 minggu jika letak dalam peti ais


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wKHxQx

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.