Hi! Welcome Back and Stay Tune! Berang cinta ditolak, 4 lelaki gilir remaja hingga maut - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Berang cinta ditolak, 4 lelaki gilir remaja hingga maut

Berang cinta ditolak, 4 lelaki gilir remaja hingga maut|Hanya kerana cintanya ditolak,seorang remaja dan 3 rakannya sanggup merogol gadis pujaan hati dengan digilir sebelum membunuh dan membuang mayatnya ke sungai cibogor jawa.

Mangsa dikenali sebagai Siti Marhatusolihat (18),dilaporkan hilang sejak dua minggu lalu sebelum mayatnya di temukan pada rabu kelmarin 13.12.2017.

Kejadian berkenan terbongkar selepas suspek utama berusia 17 tahun cuba melarikan diri dengan menggunakan motorsikal ketika kampung itu digemparkan dengan penemuan mayat seorang gadis remaja.

Manakala 3 lagi rakannya berjaya ditahan polis atas bantuan maklumat yang diberikan oleh suspek utama.

Menurut pengakuan suspek,dia menaruh hati kepada mangsa sudah lama,namun cintanya di tolak ketika dia meluahkan perasaannya,ketika itu suspek di temani oleh 3 lagi rakannya.

Malu dan berang dengan hal itu,suspek kemudian bertindak menarik tudung mangsa dan menyeretnya ke tepi sungai cibogor.

Disitu,kaki dan tangan mangsa di pegang oleh 3 lelaki,manakala seorang lagi bertindak merogol mangsa,hal itu di lakukan secara bergantian.

Lebih kejam apabila kepala mangsa turut di hentak dengan batu sebelum membenamkannya kedalam sungai beberapa kali hingga akhirnya meninggal dunia.


Takut mangsa melaporkan kejadian kepada pihak polis,suspek kemudian menguburkan mayat mangsa di dalam sungai dengan cara tubuh mangsa diletakkan batu dan  menggunakan buluh sebagi penghalang jasad timbul ke atas permukaan air.

Dimaklumkan terakhir kali mangsa dilihat bermain kerumah rakannya dan sempat meminta izin kepada ibunya melalui pesan singkat.Sejak daripada itu,mangsa dilaporkan hilang tidak balik kerumah bermula pada 3 Desember lalu,hingga akhirnya di temui pada rabu kelmarin dalam keadaan jenazah hampir membusuk.

Dari hasil bedah siasat yang dilakukan semalam,mangsa mengalami retak pada tengkorak kepala bagian belakang, patah pada rahang dan tulang hidung.

Ketua polis Serang AKP Gogo Galesung menyiasat kes dengan Pasal 338 dan Pasal 339 dengan ancaman hukuman tembak mati atau penjara seumur hidup.

The post Berang cinta ditolak, 4 lelaki gilir remaja hingga maut appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2CqOZj1

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.