Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kocek Mudah Alih - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kocek Mudah Alih



Boost, aplikasi dompet mudah alih inovatif menyasarkan untuk memiliki sebanyak 100,000 rakan niaga menjelang hujung tahun ini. Ketua Pegawai Eksekutifnya Christopher Tiffin berkata, pada masa ini aplikasi itu memiliki lebih daripada 800,000 pengguna dan ia bekerjasama dengan rakan niaga konvensional dan atas talian di 5,000 lokasi seluruh negara. 

“Kira-kira 50 peratus daripada rakan niaga kami kini terdiri daripada rakan niaga tunai, 30 peratus (rakan niaga peruncitan) manakala selebihnya rakan niaga atas talian,” katanya pada taklimat media Boost di sini, semalam.

Boost adalah aplikasi mudah alih yang dibangunkan secara tempatan bagi memberi kemudahan kepada rakyat Malaysia untuk membayar, menghantar, meminta dan menyimpan wang di telefon pintar.

Ia menawarkan pelbagai ciri dan fungsi termasuk Imbas dan Bayar serta Hantar/ Mohon Wang di mana ia akan memudahkan dan memberikan pengalaman menarik kepada pengguna aplikasi terbabit.

Beliau berkata, pihaknya amat teruja untuk membawa pengalaman digital yang lancar dan selamat kepada rakyat Malaysia melalui telefon pintar masing-masing dengan memperkenalkan aplikasi terbabit.

“Matlamat kami adalah untuk menjadi kemudahan pilihan pelanggan dalam melakukan transaksi secara digital dan kami percaya hasrat ini mampu dicapai melalui kombinasi keperluan gaya hidup pengguna masa kini dan teknologi digital inovatif,” katanya.

Sementara itu, Boost melancarkan kempen Paint The Town Red sempena sambutan Tahun Baru Cina di mana pengguna boleh mengimbas kod QR merah di semua tempat rakan niaga atas talian dan konvensional di seluruh negara bagi transaksi harian masing-masing.

Beliau berkata, Boost akan memperkenalkan beberapa ciri baru yang menawarkan angpau bermula 30 Januari hingga 28 Februari 2018. “Individu yang akan menerima angpau adalah mereka yang melakukan pembayaran dengan Boost di cawangan fizikal dan atas talian, membeli baucar digital, tambah nilai prabayar dan pembayaran bil prabayar Celcom,” katanya.

✍ Sumber Pautan : ☕ Samurai Biru

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BD4L9m

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.