Hi! Welcome Back and Stay Tune! Adam Shaz Akui Marah Dibomoh Oleh Bekas Isteri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Adam Shaz Akui Marah Dibomoh Oleh Bekas Isteri

Kebelakangan ini sudah heboh kembali cerita panas tentang Adam Shaz dengan bekas isterinya Fatin Afeefa yang dikatakan membangkitkan kembali permasalahan yang pernah dilakukan suatu mereka masih bergelar suami isteri sehingga menyebabkan mereka memilih jalan penceraian sebagai jalan penyelesaian.

Menurut dakwaan yang telah diakui oleh Adam Shaz dengan mulutnya sendiri dan telah menjelaskan perbuatan bekas isterinya yang sanggup membuat sesuatu yang syirik di belakangnya ketika masih bergelar suami ister sehingga akhirnya terbongkar.

“Tak nak mengaku? Memanglah, siapa nak mengaku buat benda tu?,” kata Adam Shaz berhubung dakwaannya dikatakan dibomoh oleh bekas isterinya yang juga pelakon, Fatin Afeefa.

Pada mulanya Fatin Afeefa menafikan semua pertuduhan yang telah diaju kepadanya, namun Adam Shaz mempunyai bukti yang kukuh dengan segala dakwaannya terhadap bekas isteri.

“Tak nak mengaku? Memanglah, siapa nak mengaku buat benda tu?,” kata Adam Shaz berhubung dakwaannya dikatakan dibomoh oleh bekas isterinya yang juga pelakon, Fatin Afeefa.

Biarpun dinafikan, Adam bertegas mempunyai semua bukti seperti yang didakwa.

“Tak apa bila dia kata tak buat, tapi saya juga ada semua bukti.

“Bukti mesej, perbualan, kecurangan, dia jumpa dengan siapa dan pergi mana, semuanya saya ada,” katanya

Keadaan semakin menjadi tegang manakala Adam Shaz langsung tidak teragak-agak untuk mempamerkan bukti-bukti perbuatan bekas isterinya secara terbuka.

“For sure saya akan keluarkan everything. Buat masa ini, saya nak lihat dulu apa ‘permainan’ dia.

“Tapi, bila saya dah keluarkan semua (bukti) itu, ia bermakna saya akan lawan dia di mahkamah,” katanya

Oleh kerana perbuatannya yang sanggup membuat saya jadi seperti orang bodoh akibat dari dibomohkan. Adam Shaz juga seperti orang yang sedang dalam kebinggungan dan langsung tidak seperti dirinya yang asal.

“Alhamdulillah, keadaan saya semakin sembuh tapi ada masanya tidur malam saya kerap diganggu,” katanya.

Apa yang semakin membuat Adam Shaz semakin bengang, apabila dia dikatakan sering menganggu bekas isterinya Fatin Afeefa.

“Dia kata saya ganggu dia, siap buat report polis dan fitnah saya. Dia benar-benar melampau kerana menuduh saya masih menganggu kehidupannya,” katanya.

Menurut laporan, Fatin juga telah dihubungi dan dia langsung tidak mahu memberikan apa-apa kenyataan tentang dakwaan yang telah ditimbulkan oleh Adam Shaz.

Fatin Afeefa dan juga Adam Shaz telah mendirikan rumahtangga pada tarikh 21 Disember 2013 tahun lalu. Mereka juga telah dikurniakan dua orang cahaya mata lelaki dan perempuan iaitu Adam Aisy Arrian 4 tahun dan Ivy Herra Sophia 2 tahun..

Pasangan muda ini juga telah dikatakan telah bercerai dengan talak satu di Mahkamah Rendah Syariah di Daerah Petaling pada tarikh 30 mei 2017.

Walau bagaimanapun, diharap permasalahan ini dapat diselesaikan dengan cara yang baik supaya tidak berpanjangan. Andai kata perbuatan syirik yang dikatakan oleh Adam Shaz itu benar, mana-mana lelaki di luar sana juga akan marah apabila isteri yang dinikahi dengan cara yang sah sanggu berbuat perkara yang di larang dalam agama islam demi kepentingan diri sendiri.

Jadikan apa yang berlaku ini sebagai pengajaran bagi pasangan-pasangan yang sudah berkahwin di luar sana.

Sumber: Sinarharian.com.my

The post Adam Shaz Akui Marah Dibomoh Oleh Bekas Isteri appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2owiudR

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.