Hi! Welcome Back and Stay Tune! Datuk K Belanja Siti Nurhaliza Pakej Pantang RM8,800 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Datuk K Belanja Siti Nurhaliza Pakej Pantang RM8,800

Datuk Seri Siti Nurhaliza Tarudin berpantang merupakan sesuatu yang cukup istimewa kerana beliau mengambil pakej lima bintang.

Pakej penjagaan ibu dan anak kendalian Natalis Mother Care selama 44 hari itu bukan sahaja menawarkan perkhidmatan berurut selepas bersalin namun ia termasuklah aktiviti bertungku yang menjadi amalan ibu bersalin sejak turun-temurun.

Malah Siti juga dibekalkan makanan berkhasiat mengikut jadual yang ditetapkan.

Ini ialah makanan tengah hari Siti Nurhaliza pada hari kedua menjadi ibu.

“Pakej berpantang selama 44 hari yang diambil oleh Siti itu merupakan yang paling istimewa di mana kami menyediakan makanan harian yang akan dihantar ke hospital dan rumah Siti, urutan tradisional serta bertungku.

“Selain itu pihak Natalis juga menghantar dua orang pekerja yang akan menjaga Siti dan bayinya pada waktu malam kerana mereka memerlukan penjagaan yang terbaik,” kata Suzita.

Juadah tengah hari Siti untuk hari pertama berpantang.

Selain itu, pihaknya turut menyediakan bubur nasi kerana ia antara makanan utama yang disarankan doktor dan sesuai untuk wanita bersalin secara pembedahan.

 

“Siti juga boleh turunkan berat badannya dengan cepat jika dia ikut aturan permakanan yang betul seperti disediakan,” ujarnya.

Pakej yang diambil Siti itu bernilai RM8,800 namun tidak termasuk makanan tambahan dan dua orang pekerja.

Pihaknya tidak boleh memberitahu jumlah sebenar yang dibayar oleh penyanyi itu.

Selain Siti, antara selebriti yang turut mengambil pakej daripada Natalis Mother Care ialah Jihan Muse, Nora Danish, Fouziah Gous dan Eira Syazira.

Sumber: mStar

The post Datuk K Belanja Siti Nurhaliza Pakej Pantang RM8,800 appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2umkkUy

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.