Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pasangan Ini Telah Kehilangan Anak Lelakinya Semasa Berusia 2 Tahun Kerana Diculik, Tapi Takdir Kembalikan Anak Mereka Saat Anak Angkatnya Telah Bercinta Dengan Anak Kandungnya.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pasangan Ini Telah Kehilangan Anak Lelakinya Semasa Berusia 2 Tahun Kerana Diculik, Tapi Takdir Kembalikan Anak Mereka Saat Anak Angkatnya Telah Bercinta Dengan Anak Kandungnya..


SEPASANG suami isteri di China, yang kehilangan anak lelaki mereka berusia dua tahun selepas diculik sindiket pemerdagangan manusia, akhirnya bertemu kembali dengan anak mereka, namun dalam cara unik.


Ini kerana anak kandung mereka itu, tanpa disangka, telah menjalin hubungan cinta dengan anak angkat pasangan berkenaan yang diberi nama Yongjung

Image result for Chinese Couple Loses Their Son When He Was 2, Their Daughter

Suami isteri terbabit membela Yongjung selepas menemuinya di dalam sebuah kotak, yang dibuang di tepi jalan. Mereka memelihara Yongjung seperti anak sendiri sehingga dewasa.

Pada suatu hari, Yongjung memberitahu ibu bapa angkatnya bahawa dia mahu memperkenalkan teman lelakinya dan akhirnya dia membawa lelaki itu ke rumah.


Alangkah terkejutnya ibu bapa angkatnya tatkala bersalam dengan lelaki itu. Mereka melihat tanda lahir pada kedua-dua tangan lelaki itu serupa dengan tanda lahir pada anak kandung mereka yang telah diculik.

Anak Angkat

Ini kerana tanda lahir itu unik, dan meskipun sudah bertahun-tahun anak mereka hilang, namun dengan melihat tanda lahir tersebut, mereka tahu itu adalah anak mereka.


Betapa gembiranya pasangan itu akhirnya mereka sekeluarga disatukan semula. –


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Hfa6IK

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.