Hi! Welcome Back and Stay Tune! Susah cari Jodoh, Akhirnya Dia Pilih Yang PELIK! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Susah cari Jodoh, Akhirnya Dia Pilih Yang PELIK!

Kadang-kadang sifat terlalu memilih pasangan membuat seseorang berterusan hidup membujang. Bagi Amanda si janda anak 5 ini, selepas perkahwinan pertamanya gagal, dia begitu sukar mendapat lelaki yang serasi dengan jiwanya.

Mungkin serik dengan kegagalan perkahwinan pertama, kali ini dia lebih berhati-hati memilih yang kedua.

TAPI siapa sangka dalam kecerewetannya memilih pasangan hidup, akhirnya pintu hatinya terbuka semula menerima seorang lelaki.

Lebih mengejutkan lelaki itu bukan sembarangan. Lelaki itu adalah seorang lanun berbangsa Haiti yang sudah meninggal kira-kira 300 tahun yang lalu!

Maknanya Amanda menerima cinta ‘seorang’ hantu!

Menurut Amanda, hantu bertuah yang berjaya menawan hatinya itu bernama Jack. Lanun tampan berkulit hitam manis dan berambut hitam.

Menurutnya lagi walaupun Jack dihukum bunuh sejak tahun 1700an, ia tidak menghalang mereka bertemu dan berhubungan seperti biasa. Mereka kerap bertemu janji, kadangkala bertengkar sama seperti kehidupan pasangan normal lain.

“Hubungan kami menjadi sangat rapat. Semakin kukenali dia, semakin aku mencintainya,” luah Amanda.

“Pada suatu hari dia mengatakan ‘Sebenarnya kita boleh hidup bersama’ tapi aku tidak pernah mendengar hubungan cinta antara roh dengan manusia sebelum ini,” tambahnya lagi.

Semasa hari perkahwinan mereka, Amanda berpakaian putih pengantin. Sementara itu Jack diwakili oleh sebatang bendera hitam lanun terpacak penuh gagah di samping Amanda!

Pelik? Tidaklah… di Malaysia dan Indonesia selalu juga kita dengar kes lelaki atau perempuan mendakwa berkahwin dengan orang bunian. Sama ada betul atau tidak, cuma mereka saja yang tahu.  😀  😀



✍ Sumber Pautan : ☕ BeautifulNaara

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2IGqnWo

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.