Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pengalaman Dilalui Bekas Pemain Bola Sepak Kebangsaan #NiatBersama - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pengalaman Dilalui Bekas Pemain Bola Sepak Kebangsaan #NiatBersama


Aidilfitri kali ini yang bakal menjelang akan menjadi hari untuk meraikan kemenangan bagi umat Islam setelah sebulan berpuasa. 

Dan kali ini ia juga akan memberi erti lebih besar kepada sebuah keikhlasan dan keazaman di sebalik #NiatBersama melalui kisah pendek kesungguhan seorang jurulatih untuk melahirkan satu pasukan bola sepak yang berupaya mengangkat martabat pendokong dan sukan berkenaan ke persada lebih hebat.

Nizam Jamil
Pengalaman dilalui bekas pemain bola sepak kebangsaan yang kini jurulatih berjaya Felda FC, Nidzam Jamil ini membuktikan niat yang ikhlas beliau untuk melahirkan pemain muda berdaya saing berhasil.

Biarpun pernah dipertikai kemampuannya, diperlekeh usahanya dan dipersenda niatnya, namun semua itu tidak pernah mempengaruhi apa yang ada dalam hatinya iaitu perjuangam melahirkan generasi pemain muda yang lebih baik.

Pengalaman pahit dilalui termasuk kehilangan abang dalam kemalangan jalan raya selain kecederaan demi kecederaan yang menyebabkan beliau menamatkan kerjaya dalam sukan bola sepak lebih awal bagaikan satu kesilapan baginya, dan dengan kekuatan yang ada di bangkit untuk membetulkan kesilapan pernah dilakukan.

Bangkit dengan niat mengembalikan semula zaman kegemilangan bola sepak dalam hidupnya melalui pemain muda berjaya yang dilahirkan hasil bimbingannya.

Kejayaan dikecapi Felda FC hari ini membuktikan #NiatBersama untuk membantu pemain muda dalam sukan kegemarannya ini berhasil.






✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2MqaVAu

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.