Hi! Welcome Back and Stay Tune! Risau Data Habis Ketika Tonton FIFA 2018 World Cup? Digi Kini Tawar Data Tanpa Had Bermula RM1 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Risau Data Habis Ketika Tonton FIFA 2018 World Cup? Digi Kini Tawar Data Tanpa Had Bermula RM1

FIFA 2018 World Cup merupakan salah satu acara yang ditonton oleh ramai pengguna. Malah, kami sendiri di Amanz tidak melepaskan peluang untuk melihat pelbagai pasukan beraksi satu sama lain. Namun, sekiranya anda berada di luar rumah, dan ingin menstrim sesuatu perlawanan melalui peranti mudah-alih, mungkin anda risau akan mengenai penggunaan data anda.

Kini, ia bukan lagi suatu masalah besar. Digi, bersempena dengan FIFA 2018 World Cup, kini hadir dengan penawaran data tanpa had pada harga hanya RM1 untuk anda menonton perlawanan kegemaran anda.

Ini sekaligus membolehkan anda menonton perlawanan kegemaran ketika berada dimana mana, dan tidak perlu risau dengan penggunaan data anda.

Dinamakan sebagai Football Pass, pengguna boleh menggunakan aplikasi MyDigi untuk membeli akses data tambahan pada harga hanya RM1 untuk internet tanpa had selama 2 jam bagi pengguna Digi Postpaid.

Untuk pelanggan Digi Prepaid pula, anda boleh melanggan pas Intenet Cili Padi ini pada harga RM1 dan memberikan akses sebanyak 1GB.

Lebih menarik, pas internet ini bukan terhad untuk penstriman siaran langsung perlawanan FIFA 2018 World Cup sahaja, tetapi pengguna turut boleh gunakan pas ini untuk mana-mana aplikasi di mana jua – termasuk untuk Instagram, IGTV, Facebook Live, YouTube dan sebagainya.

Jadi, jangan tunggu lagi?. Jangan tertinggal sebarang detik menarik dalam FIFA 2018 World Cup, dan dapatkan Football Pass dan Internet Cili Padi dengan harga hanya RM1 hari ini, sekaligus tonton dan gunakan internet tanpa risau kehabisan data langganan bulanan anda!

Muat Turun MyDigi App di Play Store

Muat Turun MyDigi App di App Store

Baca Terma & Syarat Di Sini

*akses untuk menstrim kandungan FIFA 2018 World Cup perlu dimiliki pengguna untuk menonton perlawanan bola sepak berkaitan. Sebaliknya, anda boleh menonton ia melalui RTM secara percuma untuk sejumlah perlawanan terpilih.

Penafian: Advertorial Dari Digi



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2KllN1c

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.