Hi! Welcome Back and Stay Tune! Instagram Kini Menunjukkan Notifikasi Sekiranya Rakan Sedang Di Atas Talian - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Instagram Kini Menunjukkan Notifikasi Sekiranya Rakan Sedang Di Atas Talian

Secara purata kita menghabiskan selama empat jam sehari di atas talian. Ini dihabiskan pada platform media sosial popular seperti Instagram, Facebook dan Snapchat. Jadi kebarangkalian menghubungi rakan lebih mudah dengan menggunakan aplikasi di atas berbanding menghantar emel. Instagram hari ini mengumumkan fungsi baru yang menunjukkan sekiranya rakan anda sedang aktif di dalam aplikasi.

Menerusi fungsi ini sebuah titik berwarna hijau akan terpapar pada bucu bawah avatar rakan anda sekiranya mereka sedang menggunakan Instagram. Dengan adanya notifikasi ini, anda boleh menghantar mesej menerusi Direct dan mendapatkan jawapan lebih pantas.

Buat masa ini tanda hijau ini hanya akan muncul pada insan yang anda mengikuti anda atau yang pernah menghantar mesej menerusi Direct. Instagram menyediakan pilihan untuk mematikan notifkasi atau menyorokkan status atas talian anda sekiranya ini tidak diperlukan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2O6tZo2

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.