Hi! Welcome Back and Stay Tune! Jaybird Tarah Dilancarkan – Set Fon Telinga Nirwayar Dengan Pengiktirafan MFG - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Jaybird Tarah Dilancarkan – Set Fon Telinga Nirwayar Dengan Pengiktirafan MFG

Tidak dinafikan jenama Jaybird adalah antara jenama yang terkenal dengan set fon telinga sukan mereka. Ia hadir dengan kualiti audio yang menarik dan juga rekaan yang ringkas. Kini, Jaybird melancarkan Tarah – set fon telinga niwayar sukan dengan pengiktirafan MFG.

MFG adalah singkatan kepada ‘Made For Google‘. Ini bermakna, set fon telinga ini adalah sangat baik jika ditambatkan dengan peranti Pixel. Jika Apple ada MFI, Google ada MFG. Jaybird Tarah ini, mampu bertahan selama 6 jam, rekaan earpiece yang baru serta sokongan perlindungan IPX7.

Sebagai perbandingan asas, Jaybird Tarah mempunyai sedikit persamaan dengan Jaybird X4 yang baru sahaja dilancarkan. Tetapi, Tarah adalah lebih murah dan boleh dikatakan adalah set fon telinga nirwayar Jaybird mampu milik.

Ia hadir dengan pilihan warna Black/Flash, Solstice Blue/Glacier, dan Nimbus Gray/Jade. Harga pula adalag $99.99 (~RM413) sahaja.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2xNQAyH

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.