Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Remote Access Akan Membolehkan Anda Mengakses Komputer Melalui Televisyen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Remote Access Akan Membolehkan Anda Mengakses Komputer Melalui Televisyen

Samsung hari ini mengumumkan yang mana televisyen pintar keluaran 2019 mereka akan mengintegrasikan sebuah ciri baru, dinamakan Remote Access. Melaluinya, ia akan membolehkan anda mengakses komputer anda secara maya, dan mengawalnya menggunakan papan kekunci.

CIri ini berfungsi seumpama beberapa perkhidmatan “Remote” yang lain. Samsung sendiri menjayakannya hasil kerjasama dengan pihak VMware yang terkenal dengan penawaran Virtual Desktop Infrastructure mereka.

Samsung Remote Access

Dengan ciri Remote Access ini, ia menggunakan sokongan rangkaian IP untuk berhubung ke PC, atau melalui Wifi Direct untuk berhubung ke komputer riba atau telefon pintar. Seterusnya, anda turut boleh menghubungkan papan kekunci dan tetikus ke televisyen anda, dan menggunakan sejumlah aplikasi terus pada kaca televisyen. Berkemungkinan besar, tidak kesemua aplikasi atau perisian yang disokong melalui ciri ini, dan mungkin senarai lengkap kelak akan dikeluarkan oleh Samsung.

Pengenalan ciri ini juga sekaligus akan membolehkan pengguna menikmati pelbagai permainan video dari komputer mereka terus pada kaca televisyen di ruang tamu.

Samsung mengatakan ciri Remote Access ini akan diperkenalkan pada peringkat global, dan bukan pada beberapa buah negara sahaja.

Mungkin kita akan melihat demo penggunaan Remote Access pada Samsung Smart TV 2019 dalam masa beberapa minggu lagi.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2LzRdSZ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.