Hi! Welcome Back and Stay Tune! PRK Kuala Kangsar: Dr Najiha yakin menang, tapi tipis - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

PRK Kuala Kangsar: Dr Najiha yakin menang, tapi tipis

dr-najiha

KUALA KANGSAR: “Saya yakin menang dengan kemenangan yang sangat-sangat tipis,” kata calon PAS, Dr Najihatussalehah Ahmad berhubung peluangnya dalam PRK kali ini.

Beliau berkata demikian ketika ditemui wartawan di pusat pengundian awal di Kuaters IPD Kuala Kangsar hari ini.

Katanya, PAS berjaya memberikan saingan sengit kepada BN sepanjang tempoh kempen yang hanya berbaki empat hari lagi.

“Saya rasa persaingan sengit maknanya (menang) tipis. Mungkin BN pun rasa begitu. (Ini berdasarkan) unjuran terhadap undi yang kita akan dapat.

“Memandangkan ini PRK, mungkin peratus keluar mengundi tidak akan melebihi 75%,” katanya.

Ketua Dewan Muslimat PAS itu bagaimanapun tidak menyentuh berhubung peluang AMANAH, parti yang dilihat menjadi seteru utamanya dalam PRK ini.

Katanya, kedatangan Timbalan Presiden PKR dan Menteri Besar Selangor Datuk Seri Mohamed Azmin Ali bagi membantu kempen AMANAH tidak akan memberikan kesan yang besar.

“Pengaruh Azmin hanya di Selangor, Sungai Besar berbanding di Kuala Kangsar,” katanya.

Azmin yang dilihat kurang memainkan peranan dalam kempen dua PRK ini dijadualkan berkempen di Sungai Besar pada hari ini dan Jumaat, manakala di sini pada Khamis.





Mukah Pages bring you trending news media with Free Malaysia Today http://ift.tt/1UwHPuW

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.