Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tonton Dan Download My Stupid Boss Full Movie - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tonton Dan Download My Stupid Boss Full Movie

My Stupid Boss

 

Tonton Dan Download My Stupid Boss Full Movie | Filem terbaru bergenre komedi berjudul My Stupid Boss dibintangi oleh beberapa pelakon terkenal antaranya Reza Rahadian, Bunga Citra Lestari, Alex Abbad, Bront Palarae, Iskandar Zulkarnain, Atikah Suhaime, Chew Kin Wah dan ramai lagi. ilem ini telah diarahkan oleh pengarah terkenal iaitu Upi Avianto dan diterbitkan oleh Falcon Pictures.

My Stupid Boss mengisahkan tentang hubungan kerja antara bos yang tidak masuk akal dengan para pekerjanya. Bossman merupakan warga Indonesia yang memiliki perniagaan di Kuala Lumpur. Perniagaan yang diusahakannya itu tidak memiliki sistem dan aturan yang jelas. Semua kekacauan itu berpunca daripada Bossman sendiri.

Namun, Bossman memiliki semboyan BOSSMAN ALWAYS RIGHT! dan jika sudah ada maunya harus terwujud. Prinsipnya IMPOSIBLE WE DO MIRACLE WE TRY. Diana sentiasa dalam keadaan tersepit dan huru-hara yang berlaku di tempat kerjanya setiap saat. Kesabaran Diana diuji habis-habisan menghadapi ulah Bossnya yang ajaib itu.


Ingin tahu apa yang berlaku seterusnya? Apa kata anda Tonton Dan Download My Stupid Boss Full Movie yang disediakan oleh Media Sensasi menerusi pautan online di bawah ini khas buat tontonan para pengunjung setia blog ini.

8134db65_o download

The post Tonton Dan Download My Stupid Boss Full Movie appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.