Hi! Welcome Back and Stay Tune! Isteri Along Charm Dedah Perangai Sebenar Along Charm - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Isteri Along Charm Dedah Perangai Sebenar Along Charm

1

 

Isteri Along Charm Dedah Perangai Sebenar Along Charm | Penyanyi terkenal, Zila Seeron memberitahu dirinya sudah tidak rapat sefahaman bersama pelawak terkenal iaitu Along Charm seperti dulu.

Bekas finalis Akademi Fantasia musim keempat itu mengakui tidak lagi hidup sebumbung bersama suaminya sejak beberapa bulan yang lepas.

Empunya nama Nur Azilah Seeron menyatakan sudah empat bulan mereka tidak tinggal bersama dan kini beliau berdepan dengan proses mahkamah yang difailkan Along membabitkan kes nusyuz.

“Saya pelik apabila dia failkan saman kononnya saya nusyuz. Sedangkan saya dihalau keluar rumah pada 25 Mac lalu.
Ketika itu, saya keluar bersama anak kami.

Seminggu selepas itu, dia ambil anak untuk bercuti ke Legoland dan selepas itu saya tidak dibenarkan bertemu Danial lagi. Saya terlalu rindukan anak saya.

“Memang atas persetujuan bersama anak dijaga oleh suami. Dan saya hanya dibenarkan bertemu Danial sebulan dua kali dan anak tidak boleh bermalam bersama saya.

“Saya mengaku memang tiada apa-apa sekarang untuk menuntut hak saya. Tetapi saya berjanji akan menuntut anak saya apabila saya sudah stabil nanti,” katanya tegas.

The post Isteri Along Charm Dedah Perangai Sebenar Along Charm appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.