Hi! Welcome Back and Stay Tune! SymGym – Pengawal Permainan Berbentuk Mesin Senaman - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

SymGym – Pengawal Permainan Berbentuk Mesin Senaman

Terdapat pelbagai permainan sukan yang boleh dimainkan pada konsol dan PC. Siri FIFA contohnya ialah siri yang terjual dalam jumlah yang besar saban tahun. Anda mungkin seorang kaki bangku di dunia sebenar tetapi di dalam dunia FIFA anda boleh menjadi sehebat Safiq Rahim. Masalah permainan seperti FIFA ialah hanya jari yang “bersenam”. Anggota tubuh lain tidak digunakan secara aktif. Konsol seperti Wii pula hanya menggerakkan anggota tetapi tidak membuatkan anda benar-benar berpeluh.

SymGym-2

Oleh itu SymGym dihasilkan dengan tahap rintangan bagi membolehkan pengguna bersenam dengan sempurna. Sebagai contoh apabila watak yang dikawal mendaki bukit. Butang untuk berjalan anda memerlukan lebih banyak tenaga untuk ditekan. SymGym boleh digunakan sebagai pengawal untuk PlayStation 4 dan Xbox One dengan set butang yang lengkap. Buat masa ini SymGym hanya boleh digunakan di rangkaian gimnasium tertentu dengan yuran $15 sebulan. Masih tiada peranangan untuk menjualnya secara terbuka kepada pengguna.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2agaFWn

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.