Hi! Welcome Back and Stay Tune! No Man’s Sky Tidak Memerlukan PlayStation Plus Untuk Permainan Atas Talian - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

No Man’s Sky Tidak Memerlukan PlayStation Plus Untuk Permainan Atas Talian

Untuk bermain secara talian pada konsol PlayStation 4, anda memerlukan akaun berbayar PlayStation Plus. Selain bermain bersama rakan siber, perkhidmatan ini turut memberikan permainan percuma bulanan serta menyimpan save game anda di awanan dengan selamat. Untuk permainan No Man’s Sky, Sony melakukan perubahan dengan tidak memerlukan pemain memiliki PS Plus untuk bermain secara atas talian.

No-Man's-Sky-Logo

Ini adalah kerana terdapat 18 quintillion planet yang wujud di dalam dunia No Man’s Sky. Kebarangkalian anda bertemu pemain lain di dalam dunia ini adalah amat rendah. Setiap planet. flora dan fauna di dalam No Man’s Sky akan dimasukkan ke dalam atlas universal setelah ditemui pemain. Ini memerlukan permainan ini untuk sentiasa bersambung dengan internet ketika dimainkan. No Man’s Sky akan hadir pada PlayStation 4 pada 9 Ogos hadapan dan pada PC pada 12 Ogos hadapan.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2afBhp9

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.