Hi! Welcome Back and Stay Tune! Oppo F1S Akan Dilancarkan Di Pasaran Malaysia Pada Bulan Ogos Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Oppo F1S Akan Dilancarkan Di Pasaran Malaysia Pada Bulan Ogos Ini

Oppo F1S masih belum dilancarkan secara rasminya buat masa ini, dan spesifikasi penuh berkaitan peranti berkenaan masih menjadi tanda tanya. Oppo F1s dijangka diperkenalkan pada 3 Ogos 2016 kelak, dan kini Oppo Malaysia turut mengesahkan mengatakan peranti berkenaan akan hadir ke pasaran tempatan pada bulan hadapan juga.

Oppo F1S teaser

Ini sekaligus menjadikan Malaysia sebagai antara negara terawal untuk menerima peranti memfokuskan selfie berkenaan.

Oppo telah memulakan siri Oppo F pada awal tahun ini, dan ia lebih memfokuskan kepada fotografi menggunakan kamera hadapan. Sejak ia diperkenalkan, beberapa peranti dibawah siri berkenaan telah dilancarkan, termasuk Oppo F1 dan Oppo F1 Plus.

Bagi anda yang sedang mencari sebuah peranti yang memfokuskan kepada sokongan selfie, mungkin anda boleh menantikan pengumuman untuk Oppo F1s ini sebelum membuat perancangan untuk pembelian.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2a7qSNL

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.