Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Mengesahkan Penggunaan Dwi-Kamera Pada Redmi Pro - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Mengesahkan Penggunaan Dwi-Kamera Pada Redmi Pro

Xiaomi bakal memperkenalkan produk terbaru mereka secara rasminya esok, 27 Julai. Peranti berkenaan telah diperkatakan akan menggunakan dwi-kamera belakang, dan terkini Xiaomi dilihat mengesahkan perkara berkenaan melalui gambar teaser terbaru untuk produk berkenaan.

Gambar teaser terbaru memperlihatkan CEO Xiaomi, Lei Jun memegang telefon pintar Redmi Pro dan memperlihatkan bahagian belakang peranti berkenaan.

Redmi Pro

Daripada apa yang dilihat, ia membawakan rekaan dwi-kamera pada bahagian belakang – diletakkan pada bahagian atas dan bawah. Ia tidak diketahui lagi bagaimanakah dwi-kamera ini akan berfungsi – sama ada untuk merakamkan gambar dengan luas, merakamkan data tambahan ataupun berfungsi untuk merakamkan gambar hitam putih seperti Huawei P9.

Seperti biasa, segalanya akan terjawab esok, dan sama-sama kita nantikan apakah lagi kejutan yang bakal dibawakan oleh Xiaomi melalui pengumuman mereka esok.

Redmi Pro






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aqF4Qc

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.