Hi! Welcome Back and Stay Tune! Polymail – Klien Emeil Dengan Pengalaman Selari Pada Mac Dan iOS - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Polymail – Klien Emeil Dengan Pengalaman Selari Pada Mac Dan iOS

Pada Mac dan iOS, terdapat sejumlah aplikasi berbentuk klien emel yang hadir dengan fungsi-fungsi unik tersendiri. Terkini, salah satu aplikasi yang telah diuji sekian lama dalam fasa beta, dan dilancarkan dalam fasa stabil baru-baru ini adalah Polymail.

Polymail ditawarkan untuk platform Apple sahaja buat masa ini, iaitu Mac dan iOS. Melalui aplikasi ini, pengguna boleh menguruskan peti emel dengan lebih efisyen, termasuk hadir dengan rekaan yang sangat moden.

Polymail

Polymail menyertakan fungsi seperti snooze untuk membaca sesuatu emel pada kemudian masa, memantau sama ada emel yang dihantar telah dibaca penerima, menetapkan untuk menghantar emel pada kemudian masa, dan beberapa fungsi menarik lain. Pengguna boleh menguruskan sejumlah akaun emel menggunakan Polymail, termasuk GMail, iCloud, Outlook dan akaun IMAP.

Bagi anda yang menggunakan Macbook atau iPhone, anda mungkin boleh mencuba klien emel Polymail ini dalam menguruskan pelbagai akaun emel anda.

Polymail

Muat-Turun Polymail






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2abeh66

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.