Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pokemon Go Akan Dilancarkan Di Lebih 200 Buah Negara “Dalam Masa Terdekat” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pokemon Go Akan Dilancarkan Di Lebih 200 Buah Negara “Dalam Masa Terdekat”

Pokemon Go telah menjadi bualan ramai sejak daripada beberapa minggu lepas – sekaligus membuatkan ramai pengguna seluruh dunia ingin mencubanya. Pada awalnya, ia hanya telah diperkenalkan di lebih kurang lima buah negara, sebelum mereka turut telah melancarkan ia di lebih 26 buah negara pada penghujung minggu.

Pokemon Go

Bercakap kepada pihak Reuters, pembangunnya mengatakan mereka akan melancarkan ia di lebih 200 buah negara dalam masa terdekat. Buat masa ini, tiada sebarang garis masa dikongsikan oleh pembangun dalam pelancaran permainan berkenaan untuk sesuatu negara.

Pokemon Go membawakan permainan yang mengabungkan dunia sebenar dengan dunia Pokemon, membolehkan pengguna menangkap pelbagai Pokemon yang terletak secara rawak di lokasi sekitar mereka – disamping bersaing dengan lain melalui Pokemon Gym. Pihak pembangunnya mengambil langkah untuk memperkenalkan ia secara berperingkat supaya pelayan mereka dapat menampung jumlah pengguna – sekaligus memberikan pengalaman yang baik kepada pengguna.

Populariti permainan ini juga membuatkan sejumlah aplikasi berbentuk malware hadir yang mungkin membahayakan peranti pengguna. Seperti biasa, pengguna dinasihatkan untuk menantikan pelancaran rasmi dan memuat-turunnya daripada saluran rasmi sahaja.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2a0pr1u

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.