Hi! Welcome Back and Stay Tune! Adegan Peluk – Nazri berang dengan MCA - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Adegan Peluk – Nazri berang dengan MCA

Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Nazri Aziz sekali lagi 'berperang' dengan MCA. Kali ini beliau berkata MCA tidak ada hak memberitahu beliau apa yang perlu dibuat. Ahli Parlimen Padang Rengas itu juga berkata MCA di kawasannya pernah memulaunya pada pilihan raya umum 2013 lalu, dan menghasut pengundi Cina tidak menyokongnya. “Mengapa pula saya mesti ikut apa yang MCA hendak dalam saya menjalankan tanggungjawab saya?” soal Nazri ditemui Free Malaysia Today. “Saya tidak langsung terhutang budi dengan MCA dalam pilihan raya di kawasan Parlimen Padang Rengas.” Nazri berkata boikot yang ditaja MCA masih belum ditamatkan. “Sebab itu, saya tidak peduli [...]
Continue reading...

The post Adegan Peluk – Nazri berang dengan MCA appeared first on Ekeleh Media.



Sumber : Ekeleh Media http://ift.tt/2csLDBG

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.