Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pepijat EarPods Menyebabkannya Gagal Berfungsi Selepas Lima Minit - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pepijat EarPods Menyebabkannya Gagal Berfungsi Selepas Lima Minit

IPhone 7 tidak menyertakan bicu audio 3.5mm. Oleh itu fon telinga EarPods dengan sambungan Lightning disertakan dengan setiap pembelian. Sejumlah pengguna EarPods kini melaporkan masalah dengan fon telinga baru ini. Selepas digunakan selama lima minit, butang-butang kawalan yang terbina gagal berfungsi. Pengguna hanya boleh mengawal tahap suara dengan menekan butang pada iPhone 7 mereka.

Ini menyukarkan pengguna untuk menjawab panggilan telefon ketika mendengar muzik dan untuk mengaktifkan Siri. Apple sudah menyedari masalah ini dan sedang berusaha untuk menyelesaikannya. Buat masa ini mereka mengesyorkan pengguna untuk mencabut dan memasang semula EarPods mereka untuk mengaktifkan fungsi butang kawalan suara. Pepijat turut ini dilaporkan berlaku secara rawak dan tidak berlaku kepada kesemua pengguna setakat ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2d9HOUN

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.