Hi! Welcome Back and Stay Tune! Foto Sekitar Majlis Resepsi Nazim Othman Dan Bella Dally - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Foto Sekitar Majlis Resepsi Nazim Othman Dan Bella Dally

Foto Sekitar Majlis Resepsi Nazim Othman Dan Bella Dally

nzm

Satu majlis resepsi pasangan selebriti Nazim Othman dan isterinya Bella Dally telah diadakan di Johor Bahru pada 17 September.

Bella dan juga Nazim sebelum ini telah selamat diijabkbul pada 10 September lalu di Hotel Promanade, Sabah manakala resepsi bagi pihak pengantin perempuan telah pun berlangsung pada 11 September.

Rata-rata para peminat pasangan ini sungguh teruja melihat busana yang dikenakan oleh pasangan penganti baru ini. Memang amat cantik apatah lagi dikenakan oleh si pemakai yang kacak dan cantik.

Nazim juga sempat meluahkan perasaan kerana bertemu jodoh dengan Bella selain turut mengagumi isterinya yang sangat memahami dirinya dan juga banyak bersabar serta menjaganya dengan baik.

Ini komen Nazim:

“Dia ‘hero’ saya kerana sangat bertoleransi. Pengorbanan dan kesetiaannya buat saya yakin dia jodoh saya. Bella gadis yang sangat istimewa, dia sahaja boleh faham dan tahan dengan saya”

“Lebih terharu apabila dia sentiasa ada di saat susah senang termasuk ketika saya terlantar di hospital,”

Ini koleksi gambar sekitar majlis resepsi Nazim dan Bella:

n-1

n-3

n-5

n-7

n-9

n-11

n-13

n-15

n-17

The post Foto Sekitar Majlis Resepsi Nazim Othman Dan Bella Dally appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.