Hi! Welcome Back and Stay Tune! Huawei Mate 9 Dengan RAM Sebesar 6 Gigabyte Muncul Di Pasaran - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Huawei Mate 9 Dengan RAM Sebesar 6 Gigabyte Muncul Di Pasaran

Huawei Mate 9 dilancarkan November tahun lalu dengan storan 64 Gigabyte dan RAM sebesar 4 Gigabyte. Ini ialah satu-satunya model yang dihasilkan. Bagi yang memerlukan saiz RAM lebih besar mereka perlu membeli Mate 9 Pro dengan RAM 6 Gigabyte dan storan 128 Gigabyte.

Mate 9 dengan spesifikasi sama seperti Mate 9 Pro di atas nampaknya telah muncul di pasaran. Tiada perubahan lain dilakukan. Di Amerika Syarikat peranti ini dijual pada harga  $899 (RM 3995) sebuah. Sebagai perbandingan harga jualan Mate 9 Pro dengan spesifikasi setanding tetapi skrin dwi-lengkung di Malaysia ialah RM 3399 sebuah. Huawei Mate 9 biasa pula dijual pada harga RM 2699 . Besar kemungkinan model Mate 9 yang dipertingkatkan ini tidak akan memasuki pasaran Malaysia.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2k2EMEe

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.