Hi! Welcome Back and Stay Tune! Permua FPS Filem JRevolusi Boleh Dimuat Turun Sekarang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Permua FPS Filem JRevolusi Boleh Dimuat Turun Sekarang

Selalunya di Malaysia filem dipromosikan dengan tayangan video muzik dan iklan di radio. Untuk filem aksi JRevolusi, permua FPS penuh aksi dihasilkan sebelum tayangan di pawagam. Pemain boleh mengawal dua watak utama Eddy ataupun Jay yang menggunakan wajah pelakon popular Zul Ariffin dan Izara Aisyah.

Permua ini boleh dimuat turun sekarang pada platform Android dan iOS. Terdapat tiga zon boleh dimainkan dengan pilihan senjata seperti Colt M4 Carbine dan H&K MP5. Senjata boleh dipertingkatkan dengan mengumpul wang emas atau pembelian di dalam permainan. Ini mungkin permua FPS pertama yang dihasilkan khas untuk filem di Malaysia. Bagi yang mahu mencuba pautan muat turun adalah di bawah.

Permua JRevolusi Android menerusi Google Play

[donwload]Permua JRevolusi iOS menerusi Apple App Store [/download]






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iNDvyZ

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.