Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Ini Minum 10 Tin Minuman Bergas Sehari Selama Sebulan..Ramai TERKEJUT Apa Jadi Pada Badannya !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Ini Minum 10 Tin Minuman Bergas Sehari Selama Sebulan..Ramai TERKEJUT Apa Jadi Pada Badannya !!!

Lelaki Ini Minum 10 Tin Minuman Bergas Sehari Selama Sebulan..Ramai TERKEJUT Apa Jadi Pada Badannya !!! |Pelbagai pihak telah banyak membincangkan tentang bahaya pengambilan gula berlebihan. Dan banyak juga kritikan dilontarkan kepada jenama-jenama seperti Coca-Cola dan Pepsi yang dikatakan antara penyumbang utama kepada masalah ini. Namun, kritikan tersebut hanya tinggal kritikan. Hari ini, penghasilan makanan dan minuman bergula terus meningkat mengikut cita rasa dan permintaan pasaran.

Oleh sebab itu, George Prior membuat keputusan untuk memulakan kempennya sendiri untuk memberi kesedaran tentang bahaya pengambilan gula berlebihan. Lelaki yang berasal dari Los Angeles, Amerika Syarikat itu menjalankan sebuah eksperimen untuk menunjukkan kesan pengambilan gula berlebihan tersebut ke atas dirinya.

Di dalam eksperimen tersebut, beliau telah meminum sebanyak 10 tin minuman bergula setiap hari selama sebulan.

 

Keputusannya memeranjatkan: Berat badan George naik mendadak.

 

Susuk badan beliau juga berubah.

 

Saya mahu memberi peringatan kepada semua tentang pengambilan gula mereka setiap hari dan kesan buruknya ke atas kesihatan mereka,” kata George.

 

Antara minuman bergula lain yang merbahaya (dalam sukatan kiub):

P.S. 1 – Murid Kanan Bruce Lee Akhirnya Dedah Cerita Sebenar Dato’ Meor Tumpaskan Bruce Lee !!!
P.S. 2 – 3 Pulau Ini Muncul Semula Setelah Hilang 10 Tahun Semasa Tsunami 2004, Lihat Apa Yang Ditemui Di Pulau Itu Pasti MEMERANJATKAN !!!
P.S. 3 – Ini Tips Paling Mudah Check Harga Flight Murah, Confirm Senang Nak Rancang Holiday !!!
P.S. 4 – Selfie Ini Nampak Biasa Bila Sekali Pandang. Tunggu Sehingga Anda Lihat Kali Kedua !!!
P.S. 5 – Ayah Orang Kaya No.1 Malaysia, Tapi Pekerjaan Anaknya Bakal Buat Anda TERKEJUT !!!

The post Lelaki Ini Minum 10 Tin Minuman Bergas Sehari Selama Sebulan..Ramai TERKEJUT Apa Jadi Pada Badannya !!! appeared first on BISKUTMANIS.



Kredit : BISKUTMANIS

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.